بیشتر مواقع پشت جمله

“عیب نداره، مهم نیست “

یه دل شکسته خوابیده . . .

.

.

.

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام / با تو بودن، ز همه دست کشیدن دارد

.

.

.

لعنت به بعضی آهنگــــا
به بعضی خیابونــــا
به بعضی حرفـــا
لعنتیا آدمو میبرن به روزایی که واسه از بین بردنـش تو ذهنت ویرون شدی …

.

.

.

گاهی عمیقا مایلم «ماهی» باشم !
ماهی حافظه اش هشت ثانیه است ، بی هیچ «خاطره» ای …

.

.

.

خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته / نبض وجودم از تو خط امان گرفته

خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست / برای وصف رویت قلب زبان گرفته . . .

دلگیر نباش ، تقصیر از خودت بود !

دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزو ها را . . .

.

.

.

تنهایی را ترجیح میدهم

به تن هایی که روحشان با دیگریست . . .

.

.

.

گفتی ،مگر من کیستم ،گفتم ،تو دنیای منی…

گفتی، به جز این چیستم، گفتم تو، رویای منی…

گفتی، به امیدم نباش، من یک شب دلخسته ام…

گفتم، نمیدانی مگر، امید فردای منی…

گفتی، دل من زخمی این روزهای شب زده است…

گفتم، تو اما مرهم این قلب تنهای منی… گفتی، …

.

.

.

ﭘـــﺲ ﺍﺕ ﻧﻤـــﯽ ﺩهم …

ﺑـــﻪ ﻫـــﯿﭻ ﺳﺎﻋــــﺘﯽ ﺑـــﻪ ﻫﯿـــﭻ ﺩﻗﯿﻘـــﻪ ﺍﯼ ﺑـــﻪ ﻫﯿـــﭻ ﻗﯿﻤﺘــــﯽ !

ﺳﺨﺖ ﭼﺴﺒﯿــــﺪﻩ ﺍﻡ ﺗﻤﺎﻣــــﺖ ﺭﺍ ﻣﮕــر ﺗو را ﺳـــــﺎﺩﻩ ﺑﺪﺳــــﺖ آﻭﺭﺩﻡ …

ﮐﻪ راحـــــت ﺍﺯ ﺩﺳﺘــــﺖ ﺑﺪهــــم …!