اس ام اس فک و فامیله ما داریم



خواهرم داشته رانندگی یاد میگرفته داشته باشید مکالمه رو:
خواهرم: عه چرا ماشین ایست نمیکنه
افسر: ماشینو نگه دار ترمز بگیر
خواهرم: وای ترمز دیگه چیه کجاست؟
افسر: پس چطور میخوای ماشینو نگه داری؟
خواهرم: من چه میدونم مگه خودش ایست نمیکنه
افسر: با حالت عصبانی مگه خره که بهش بگیی وایسا دیگه راه نره
بعللله یه همچین خواهر نابغه ای دارم میخوام بفرستمش برای مسابقه فرمول یک

.

.

.


چند روز پیش داشتم لباس میپوشیدم برم بیرون
گودزیلامون اومده میگه خاله شالت چه رنگیه؟ میگم خردلی
دو روز بعدش خوشحال خوشحال اومده میگه
خاله جووووون اون شال دل خری ت رو میدی من بپوشم؟
یعنی نابودم کردا

.

.

.

جاتون خالی داشتیم با خانواده کله پاچه میزدیم!
بعد این ابجی گوزیلامون خواست یه چی بگه
برگشت گفت این چقدر مزه گوسفند میده!
بابام هم در کمال خونسردی فرمود: خب شرمنده اسانس گاو نداشتیم برات بریزیم!
من: :))
اون گاوه که قراره ازش اسانس بگیرن: >_<
بابا جونم: ^_^

.

.

.


دیروز از دختر داییم پرسیدم:
از آهنگ ته ماه عسل امسال که یراحی خونده خوشش میاد یا نه؟
دختر داییم: نه! نسبت به پارسالیه خیلی غمگینه. نمیشه باهاش قر داد
دختر داییم: ^_^
من: O_O
مدیونید فکر کنید با پارسالیه که ایشون قر میدن، بنده خون گریه میکنم
جفتمون بریم تیمارستان عایا؟

.

.

.


یه مدتی بود همش فکر می کردم من بچه سرِ راهی هستم
تا اینکه یکی از عکس های بچگیامو بردم به مامانم نشون دادم
برگشته میگه: آخِی، چه نازه، کیه؟
.
.
.
الان دیگه مطمئن شدم… !

.

.

.

خونمون زنبور اومده بود
حالا هرچی میزدیمش بیرون نمیرفت
مامانم میگه فکر کنم میخاد خودکشی کنه هاااا
الهی فداش شم
فکرش تو لوزامعدم