تمام وجودم را در قلبم
قلبم را در چشمانم
چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم
تا بگویم روز تولدت مبارک باد

.

.

.

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای از ماه را و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم
تولدت مبارک

.

.

.

تمام وجودم را در قلبم
قلبم را در چشمانم
چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم
تا بگویم روز تولدت مبارک باد

.

.

.

عزیزم اکنون به جای دستانم دو بال طلائی می خواهم
تا در زیبا ترین تاریخ تقویم برای ستاره باران کردن شب تولدت
تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم بهترینم لمس بودنت مبارک

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
ای قشنگ ترین بهانه زندگیم
تولدت مبارک
.
.
.
در ستاره باران میلادت میان احساس من تا حضور تو حبابی است از جنس هیچ
از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
در این خانگی ترین آسمان بی انتها
آسمانی که نه برای من، نه برای تو، که تنها برای ”ما” آبی ست
.
.
.
.
به یمن آمدنت هزاران ستاره در دلم خندید
تنها برای تو که اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی
مینویسم که بیادت هستم و هزاران شاخه گل مریم را در روز میلادت تقدیمت میکنم
تولدت مبارک عشقم