اس ام اس عاشقانه

مصراع نخست من تو را میبوسم
در مصرع بعد هم تو را میبوسم
ایراد ندارد، به کسی چه اصلا
شعر خودم است، من تو را میبوسم

.
.
.

دوستت دارم نمیتونم براش اندازه ای تعیین کنم
تنها این را میدانم تمام دقیقه و ثانیه ها
توی قلبم طپش دوست داشتن تورو احساس میکنم
همین و بس
.
.
.
بعضی وقتایی که لازمت داشتم بودی
خیلی وقتا که بهت نیاز داشتم کنارم نبودی
ولی مهم نیست
الان که هستی، یه دنیا می ارزه
.
.
.
مـن : من – تــو = هیچ، تبــصره هـم نـداره
تــو : من + تــو = تنهــا آرزوی زنـدگــیم
.
.
.
دلم
با مشت دیگران ککش هم نمی گزد
اما
اخم تو
خردش می کند
چه برسد به قهر و نبودنت



یاد تو
حس قشنگی ست که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی
“نگهش میدارم”
.
.
.
بذر عشقت را در پاکترین نقطه قلبم کاشتم
و آنـرا
با چشمه صداقت آبیاری کردم
و از خورشید صفا بر آن تاباندم تا خوب رشد کند
با خود عهد بستم مانند چشمانم دوستت بدارم
.
.
.
شک ندارم که از من قشنگ تر خیلیا هستن
اما تو هم شک نکن که
از من قشنگ تر کسی نمیتونه عاشق تو باشه
.
.
.
ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺼﺎﺣﺒﺖ ﻧﻤﯽ ﺟﻨﮕﻢ
ﺍﺣﺎﻃﻪ ﺍﺕ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ ﺗﺎ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﺷﻮﯼ
ﻋﺸﻖ ﺗﻤﻠﮏ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﻌﻠﻖ است
ﻭﻟﯽ ﺍﮔﺮ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﻭ ﺑﻤﺎﻧﯽ
برﺍﯼ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﺎﻧﺪﻥ
ﺑﺎ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺟﻨﮕﻢ
.
.
.
آرام نه
می دوم به سمت آغوشت
مثل کودکی که به سمت تاب خالی پارک می دود
تا قبل از همه تصاحبش کند
.
.
.


از تمام دنیا
یک صبح سرد
یک چای داغ
و یک صبح بخیر” تو ”
برایم کافیست